Rendezvények betöltése
  • Ez az rendezvény elmúlt.

Összes rendezvény

Elektronikus számlázás változásai az új archiválási rendelet tükrében – Budapest

február 13. - 10:00 - 13:30 | 18900Ft - 23900Ft

Kedvezményes jelentkezési határidő: 2019.02.05-ig.

Az elektronikus számlázással kapcsolatban az elmúlt években azt láthattuk, hogy szép lassan kezdett teret nyerni, ugyanakkor messze nem beszélhettünk arról, hogy meghatározó számlázási módszer lenne. Ennek egyik okának sokan a szigorú elektronikus dokumentumkezelési szabályokat, az archiválási rendeletet említették. 2018. július 1-től megváltozott az archiválási rendelet, így ideje van átértékelni az elektronikus számla kiállításával, befogadásával kapcsolatos korábbi fenntartásokat.

Az előadás példákon keresztül szemlélteti, hogyan lehet a jogszabályoknak megfelelő számlázási módszereket kialakítani, az elektronikus számlázásban rejlő lehetőségeket jobban kiaknázni.

Időpont

Előadás:
2019. február 13. 10:00-13:30

Regisztráció:
9:30-tól

Helyszín

Mercure Budapest City Center****

1052 Budapest,
Váci utca 20.

Letöltöm a részletes tematikát

Elektronikus számla általános követelményei 

  • Elektronikus számla fogalma, megjelenése
  • Elektronikus számlával szemben támasztott jogszabályi követelmények az áfa törvényben

Elektronikus számla kiállítása és befogadása 

  • Elektronikus számla kiállítás gyakorlati megvalósítási lehetőségei
    • Számla kiállítás folyamata
    • Elektronikus másodpéldány készítése
  • Számlával szemben támasztott követelmények változásai
    • Folyamatos sorszámozás követelményének ismertetése, gyakorlati problémák
    • Bejelentési kötelezettség gyakorlati tapasztalatai
    • Adatexport készítési kötelezettség gyakorlati tapasztalatai
    • Elektronikus formában megőrzött számla adatközlése
    • Elektronikus számla és számla adatszolgáltatás kapcsolata
  • Elektronikus számla befogadás megvalósításának lehetőségei
    • Elektronikus számla befogadási folyamatának lehetőségei a gyakorlatban
    • Külföldi elektronikus számlák kezelése a gyakorlatban
    • Elektronikus számla kontírozása
    • Elektronikus másolatkészítés fő szabályai

Elektronikus számla megőrzése

  • Megőrzéssel kapcsolatos alapkövetelmények
  • Archiválási szabályozás változásának hatásai
  • Új archiválási rendeletnek megfelelő gyakorlati lehetőségek
    • Elektronikus aláírás
    • Zárt rendszerű megőrzés
    • Adatszolgáltatáson alapuló megőrzés
    • EDI rendszer használata
    • Egyéb megőrzési lehetőségek
  • Egyes archiválási megoldásokkal kapcsolatos kihívások

Czöndör Szabolcs
főosztályvezető
NAV Kiemelt Adó- és Vámigazgatósága, Informatikai Ellenőrzési Főosztály

Early Bird - egyéni

20 900 Ft +Áfa/fő
02.05-ig, 1 vagy 2 fő részére vásárolt jegy esetén!
Ellátás
Exkluzív kávészünet – (kávé/tea, üdítő/víz, szendvicsek, saláták, gyümölcs)
Kiadvány
az előadás anyag kiadvány formájában
Eszközök jegyzeteléshez
mappa, toll, jegyzetfüzet
✔ Tananyag
Az előadást követően az előadás anyaga elektronikus formában elküldve.
✔ WIFI
WIFI használat a termekben és a közösségi terekben

Early Bird - csoportos

18 900 Ft +Áfa/fő
02.05-ig, minimum 3 fő részére vásárolt jegy esetén!
Ellátás
Exkluzív kávészünet – (kávé/tea, üdítő/víz, szendvicsek, saláták, gyümölcs)
Kiadvány
az előadás anyag kiadvány formájában
Eszközök jegyzeteléshez
mappa, toll, jegyzetfüzet
✔ Tananyag
Az előadást követően az előadás anyaga elektronikus formában elküldve.
✔ WIFI
WIFI használat a termekben és a közösségi terekben

Standard

23 900 Ft +ÁFA/fő
02.05. után, 1 vagy több fő részére vásárolt jegy esetén!
Ellátás
Exkluzív kávészünet – (kávé/tea, üdítő/víz, szendvicsek, saláták, gyümölcs)
Kiadvány
az előadás anyag kiadvány formájában
Eszközök jegyzeteléshez
mappa, toll, jegyzetfüzet
✔ Tananyag
Az előadást követően az előadás anyaga elektronikus formában elküldve.
✔ WIFI
WIFI használat a termekben és a közösségi terekben

Válassza ki a megvásárolni kívánt jegyeket!

Papír alapú jelentkezéshez töltse le formanyomtatványunkat!

Jegyek

Tickets are not available as this rendezvény has passed.

Részletek

Dátum:
február 13.
Időpont:
10:00 - 13:30
Összeg:
18900Ft - 23900Ft
Rendezvény kategória:

Szervező

Mavor Legal Kft.
Telefon:
+36 70 586 7791
E-mail:
info@aktualis-ma.hu

Helyszín

Mercure Budapest City Center
Váci utca 20.
Budapest, 1052
+ Google Térkép