Rendezvények betöltése

Elektronikus számla és adózás digitalizáció Magyarországon és az EU-ban – E-learning

Ajánló

A számlázással kapcsolatos digitalizációs folyamatok az elmúlt néhány évben soha nem látott ütemben jelentek meg és fejlődtek. Magyarországon a számlaadat-szolgáltatás mellett az elektronikus számlázás feltételei is igazodtak a kor követelményeihez. Amennyiben egy kicsit távolabbra tekintünk mind térben és mind időben, akkor azt láthatjuk, hogy lassan kiépül egy európai standard az elektronikus számlázásra és ezzel párhuzamosan a közösségi ügyletek tranzakció szintű adatszolgáltatási kötelezettsége. Mindez jelentős hatást gyakorol a magyar számlázási gyakorlatra.

Az előadás bemutatja az elektronikus számlázás és a számlaadat-szolgáltatás jelenlegi követelményeit, gyakorlati oldalról bemutatja a jó megoldásokat és rávilágít a hibás implementációkra. A számlaadat-szolgáltatás kapcsán nem csupán a jogszabályi kötelezettségeknek való megfelelést emeli a középpontban, hanem megvizsgálja az üzleti lehetőségeket is. Az előadás végül ad egy nemzetközi kitekintést az elektronikus számlázás és számlaadat-szolgáltatás más tagállami módszereibe, valamint az előttünk álló héa irányelv módosítás kihívásaiba és lehetőségeibe.

Tematika

Elektronikus számlázás

Elektronikus számla fogalma

  • Elektronikus számla gyakorlati használata
  • Elektronikus számlázás előnyei
  • Elektronikus számla jogszabályi fogalma és alapvető követelményei

Elektronikus számla kibocsátási kérdések

  • Adattartalom védelmének módszerei
  • Elektronikus számla megküldésének módszerei
  • Teljes ökoszisztéma áttekintése

Elektronikus számlázás technikái

  • Elektronikus aláírás
  • EDI
  • Hash kód alkalmazása
  • Adatszolgáltatás, mint elektronikus számla

Elektronikus számla befogadása

  • Elektronikus számla kinyomtatásának kérdései
  • Elektronikus számla és könyvelés kapcsolata
  • Elektronikus számla befogadása automatizált és manuális számlafeldolgozási rendszerekben

Elektronikus megőrzés

  • Saját megőrzés módszerei
  • Elektronikus aláírással kezelése az archiválás során
  • Megőrzési megbízások esetei, jellemzően elkövetett hibák
  • Zárt rendszerű megőrzés, hash kód alkalmazása, adóhivatali e-számla megőrzés

Elektronikus számlázás gyors bevezetésének lehetőségei

Digitális adóhivatali megoldások

Számlaadat-szolgáltatás

  • Online Számla rendszerben elérhető információk, azok használati lehetőségei: partneradatok, adatszolgáltatás adatok
  • Adatszolgáltatás alapján történő könyvelés lehetőségei és kockázatai
  • API használatának előnyei
  • Adatszolgáltatási rendszer változásainak irányai

eÁfa rendszer

  • Tévhitek és hiedelmek az áfa bevallás kiajánlásával kapcsolatban
  • Áfabevallás új útjai: webfelület és gép-gép kapcsolat
  • Lehetőségek az eÁfa rendszerben

Nemzetközi tapasztalatok, közelgő változások

    • Héa irányelv változásának főbb jellemzői
    • Elektronikus számlázás fogalmának változása
    • Kötelező elektronikus számlázás

Összefoglaló információk
Előadó:

Czöndör Szabolcs – főosztályvezető
Nemzeti Adó- és Vámhivatal
Kiemelt Adó- és Vámigazgatósága
Kockázatkezelési és Információtechnológiai Támogató Főosztály

Képzés formája: e-learning
Kurzus időtartalma: (~) 180 perc
Fejezetek száma: 8 db

Ehhez a képzési anyaghoz NEM tartozik vizsga a megtekintésért nem jár  kreditpont!

Hozzáférési határidő: 2024.december 31. – 23:59 vagy az oktatóanyag szavatossági idejének lejáratáig.

A hozzáférési határidőig az oktatási felület korlátlan számú belépést biztosít a kurzusban résztvevő szamara. A fejezet közben az oktatási anyag bármikor megállítható a megtekintett fejezet pedig újra meghallgatható, illetve biztosított az előre-és visszatekerés lehetősége.

Jegyek
Teljes jegyár: 9 000 Ft/ fő + áfa

2024. január 1-től leadott regisztráció esetén


NINCSENEK REJTETT KÖLTSÉGEK!!!

A képzés szakmai előadja

Czöndör Szabolcs
Főosztályvezető
Nemzeti Adó- és Vámhivatal
Kiemelt Adó- és Vámigazgatósága
Kockázatkezelési és Információtechnológiai Támogató Főosztály

Részletes tájékoztatás az e-learning képzés menetéről:

Mi történik a megrendelés elküldését követően?

A megrendelés elküldését követően, minden pénzügyi teljesítéshez szükséges információt megküldünk a regisztráció során megadott e-mailcímre. Amennyiben a visszaigazolásban feltűntetett díj kiegyenlítésre kerül, megküldjük Önnek az oktatási anyag(ok)hoz rendelt belépési útvonalat és adatokat, illetve pénzügyileg teljesített számlát.

Részletek a kurzusról és az oktatási felület működéséről

  • Kurzus időtartalma: 180 perc
  • Fejezetek száma: 8 db

Minden fejezet végén a rendszer feltesz Önnek egy éberségellenőrző kérdést: 

“Szeretne tovább lépni a következő fejezetre?”

A fejezetek közötti éberségellenőrző kérdésről:

  • A kérdések válaszlehetősége: igen / nem 
  • Kitöltés módja: jelölőnégyzet használatával

*Az oktatási felület korlátlan számú belépést biztosít a kurzusban résztvevő számára a megtekintési határidőig.

Ehhez a képzési anyaghoz NEM tartozik vizsga! 

 

Technikai segítség a bejelentkezés során felmerülő akadályok kezeléséhez >>>


Amennyiben a fentieken túl bármilyen kérdése felmerül, kérem keresse ügyfélszolgálatunkat, készséggel állunk rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:

Telefonos ügyfélszolgálat: +36 70 586 7791

Ügyfélszolgálati idő: hétfő-csütörtök: 9:00-16:30, péntek: 9:00-14:30

E-mail cím: info@aktualis-ma.hu

MAVOR Legal Kft.

Kövessen minket facebookon is!

MAVOR Legal Kft. – A tanulás jövője

Az online tanulás egyre elterjedtebb lesz, ezért érdemes hozzá alkalmazkodni és kihasználni a benne rejlő lehetőségeket.

A MAVOR Legal Kft. által alkalmazott e-learning képzési módszer szerint, az oktató és a képzésben résztvevő időben és térben is teljesen elkülönül egymástól.

A képzési módszer előnyei:

Hatékonyság, eredményesség kötöttségek és korlátok nélkül.

    • a tanulás bárhol, bármikor saját haladási tempóban végezhető
    • globális hozzáférést biztosít a tudáshoz korlátok nélkül (időben és térben)
    • egyéni tanulási módszerhez, és képzési szükségletekhez igazított
    • az oktatást annyiszor ismételheti meg, ahányszor az egyéni igényeihez szükséges
    • a családi és munkahelyi kötelezettségek és a tanulmányi feladatok jól összeegyeztethetőkké válnak
    • csökkennek az oktatáshoz, képzéshez kapcsolódó járulékos költségek (pl.: utazás, szállás stb.)
    • a tanulási folyamat üteme nyomon követhető, naplózható és a megszerzett tudás mérhető
    • az online tananyag naprakész mely a folyamatosan változó jogszabályok, törvény módosítások által befolyásolt szakterület esetében igen fontos szempont – könnyen karbantartható (aktualizálható), illetve felújítható

Több órás képzési anyagaink 15-25 perces fejezetekre vannak bontva, így nem szükséges egyszerre, rászánnia több órát a megtekintésre.

Oktatási rendszerünk minden megtekintett fejezetet naplóz, így Ön onnan folytathatja, ahol abbahagyta.

Ne maradjon le semmiről, a fejezet közben az oktatási anyag bármikor megállítható a megtekintett fejezet pedig újra meghallgatható, illetve biztosított az előre-és visszatekerés lehetősége.

Mi történik a megrendelés elküldését követően?

A megrendelés elküldését követően, minden pénzügyi teljesítéshez szükséges információt megküldünk a regisztráció során megadott e-mailcímre.

Amennyiben a visszaigazolásban feltűntetett díj kiegyenlítésre kerül, hozzáférést küldünk Önnek, mely tartalmazza az oktatási anyag(ok)hoz rendelt belépési útvonalat és adatokat, illetve a pénzügyileg teljesített számlát.

Jegyek

Unlimited jegy érhető el
Teljes ár - Eszámla11 430 Ft9000-Ft+27% ÁFA (2430.-Ft), 2024. január 1-től leadott regisztráció esetén

Please fill in all required fields

Részletek

Kezdés:
2023.06.15. - 08:00
Vége:
december 31. - 17:00
Összeg:
1270Ft - 11430Ft

Szervező

Mavor Legal Kft.
Telefon:
+36 70 586 7791
E-mail:
info@aktualis-ma.hu